Friday, November 6, 2009

Jantan Multi-Orgasme


Jantan Multi-Orgasme

Kita semua tahu bahawa kaum wanita boleh mencapai kemuncak, iaitu orgasme berulang-ulang kali ketika melakukan hubungan seks. Tetapi, tahukah anda bahawa orang lelaki juga boleh mencapai orgasme berulang-ulang kali dalam hubungan seks?

Perilaku mencapai klimaks, kemuncak atau orgasme berulang-ulang kali ini dikenali sebagai Multi Orgasme

Berbeza dengan kaum wanita, multi orgasme yang dicapai oleh lelaki akan dikecapi tanpa ejakulasi. Maksudnya korang tak pancut tapi dah rasa puas, berulang-ulang kali, dalam tiga atau empat kali.

jantansejati

Salah satu teknik untuk mengalami multi orgasme atau klimaks berulang kali ada dengan menarik zakar sebelum anda mencapai klimaks ketika hubungan seks. Bila rasa je nak pancut tu, cepat-cepat tarik zakar keluar dari kemaluan pasangan anda. Tunggu beberapa saat sehingga hilang rasa nak ejakulasi, kemudian teruskan semula hubungan seks dengan pasangan anda. Teknik ni memerlukan kawalan minda yang kukuh untuk berjaya.

Apabila zakar anda berada di luar kemaluan pasangan anda, anda boleh meransang pasangan anda dengan menggunakan tangan atau cara-cara lain. Ini untuk memastikan pasangan anda tidak hilang rasa kemuncaknya, dan hilang mood untuk hubungan seks.

Walaubagaimanapun, jika anda tidak sempat mencabut zakar ketika rasa ingin klimaks atau mencapai orgasme, anda boleh cuba menahan orgasme anda sedaya upaya dengan mengencangkan otot pubokoksigeus.

Apa benda kah itu pubococcygeus muscle?

Pubococcygeus muscle adalah otot yang berada antara paha dan pinggul anda. Otot yang digunakan ketika anda rasa ingin membuang air besar, tapi cuba untuk menahan rasa tu.

Latihan pubococcygeus muscle boleh dilakukan dengan mengemut dan melepaskan otot-otot yang berada di punggung anda. Latihan ini adalah salah satu cara untuk mengawal ejakulasi anda. Kita akan membincangkan dengan lebih lanjut tentang latihan pengawalan pubococcygeus muscle pada artikel yang akan datang.

Diharap teknik-teknik untuk mencapai klimaks berulang-ulang kali atau mencapai multi orgasme yang dibincangkan pada artikel ini dapat membantu anda dalam hubungan seks bersama pasangan anda.

0 comments:

Post a Comment

 

Johor Bahru Massage Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template